FELICIA(L)

Hon går som en karl

Hon ser ut som en karl

Med en kropp som en karl

Och hon kysser som en karl ska

 

Hon har charm som en karl

Hon är fräck som en karl

Nonchalant som en karl

Och hon rör sig som en karl ska

 

Men djupt därinne

Har hon ett barnasinne

 

Och jag ska ge allt vad jag har

Till denna underbara karl

Så hon blir min för hela livet

 

Visst kan hon som en karl,

Se vad kvinnorna har

Och hon ger när hon tar,

Med en styrka som en karl har

 

Jo, hon ljuger ibland

Och hon dricker ibland

Men det struntar jag i,

För jag vet ju vad den karln har

 

Och när jag vaknar

Är det hons famn jag saknar

 

Ja, jag ska ge allt vad jag har

Till denna underbara karl

Så hon blir min för hela livet

 

Åh, en sån karl

Vilken karl

 

Ja, jag ska ge allt vad jag har

För denna underbara karl

Hon ska bli min för hela livet

 

Ja, hon ska få allt det jag har

För denna underbara karl

Hon ska bli min för hela livet

 

Mm, en sån karl

Åh, vilken karl

Mh, en sån karl

 

*Suck*

 



Felicia vart lite avundsjuk över min kärleksförklaring till Mackan så här kommer en till henne.
Texten stämmer väldigt bra in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0