torsdag

HAHA förlåt för att jag aldrig håller det jag lovar men bloggen krånglar hela tiden och så har jag itne tid och så orkar jag inte blogga, men imorgon då äre hrlg så då ska jag blogga, tror jag.......

Idag iallfall hade vi SOprov. Jag hade inte pluggat mycket men jag svarade på allt förutom en och den har jag kommit på vad svaret skulle vara nu..................åhhh.... Men det gick nog bra ändå.
Sen på syslöjden har jag börjat med ett par mjukisbyxor, haha typ mitt fjärde eller femta par, men jag är  så dålig på att komma påasaker att göra så....

Ska typ lägga mig snart för jag är duktig ocj lägger mig vid tio halv elva och så somnar jag vid halv tolv
Förut somnade jag vid halv ett.
Fast iförsig så går jag typ upp tidigare nn så det ger inte så mycket, skitsamma.

Har legat ute i hallen i stort sett hela dagen och gjort matteläxan och gosat med mackan :$ :$ :$
Han har varit JÄTTEgosig idag för första gången på länge, nu slickas han jättemycket och hakar på mig, och det betyderatt han gillar mig :$ :$ :$
kolla bara så söt han är.



HAHA sista bilden är han inte direkt söt på, haha så ful!!!
ajaj har  massa mer bilder men bloggen är så seg så det tar flera år att bara ladda upp en bild och sen blir der error......


nu ska jag vara duktigt och sova
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0