tisdag

Känner inte för att se filmen.
Pappa fyller år idag så det är massa folk här som sitter och pratar helatiden så jag hänger inte med i filmen, fast jag fattar ändå vad som händer och så men jag orkar inte se den. Kanske ska jag se slutet eftersom jag inte har sett det, får se.
JAg är ganska duktig för jag kom på igår att pappa fyller år idag. SOMM TUR ÄR hade min syrra och mamma redan fixat present så jag betalade bara dom.
Så efter skolan när jag kom hem trodde jag inte det skulle bli så mycket folk men det har typ varit någon här ända sen klockan sex. Så nu är jag trött och vill att alla ska fara så jag kan sova. HAHA näemen jag är trött i öronen för alla pratar så mycke hela tiden. Aja får väl stå ut med de.
Annars har det väl inte hänt något speciellt idag vad jag kan minnas, förutom att jag skämde ut mig flera gånger idag, HAHA
och jag tänker inte säga hur, HAHA men jag höll på att dö.

Tänkte lägga in lite bilder så ni får se hur min fot ser/såg ut.

Det var när det just hade hänt. Då  såg det inte så konstigt ut...


På fredagkvällen då jag kom hem.

Lördag morgon.

Söndagen tror jag.

Man ser inte så bra på bilderna men den var lila. RIKTIGT lila.

Men nu börjar den se finare ut men foten är fortfarande blå ;/

Nu ska jaghitta på nått roligt att göta men jag vet inte vad.
Skriva klart min bokrecension kanske..........................................


kisses and hugs


Kommentarer
Postat av: LENEA

AJ :(

2009-02-03 @ 21:53:43
Postat av: Jullee

OMG REBECKA! helvete, smärta säger jag bara!

2009-02-04 @ 18:12:38
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/
Postat av: cornelia,

satan rebecka ;O

2009-02-05 @ 19:32:26
URL: http://corneliawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0