pluggpluggpluggplugg

okej, ska jag vara ärlig så har jag inte pluggat nått än,
jag orkar bara inte, men jag hinner ju imorrn också.

det där med maten löste sig, eller jag vart jättesugen på hamburgare och såg då att vi hade det så skulle jag ta fram bröd till, men då hade vi såklart inte de, och det går inte äta hamburgare utan bröd.
Så jag fick ta ett annat bröd men det vart ganskagott ändå.

funderar på att duscha nu men hörde just att mamma gick in på toan så då ska väl hon duscha,
får väl vänta ett tag då.
Ska se en dokumentär ikväll på tren klockan 20.00 om en flicka som föddes utan ansikte.
jag tror att det här är hon

ser rillyy najs ut.

men nu ska jag plugga lite innan jag ska duscha


Kommentarer
Postat av: sandra

jag såg också på det! hon var en riktig sötnos;)

2009-02-19 @ 17:47:54
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: julle

altså.du behövde ju inte läga ut en bild på me..de räcker väl att jag är på tv..



;)

2009-02-19 @ 21:44:13
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0