onsdag

Typ första gången jag har tid att blogga på morgongen;)
Allt har gått jättefort så jag är nästan klar nu, ska bara äta frukost.

Idag äre en bra dag, vi slutar vid två någon gånga och har bara fyra lektioner.NAJS
NU ska jag äta för jag är JÄTTE hungrig.

dagens humör: trött, hungrig
dagens önskan: att det ska bli torsdag
dagens jag känner för: äta
dagens doft: ingen än
dagens smink: bara mascara än så länge
dagens klädsel: svarta mjukisar och vitt kofta
dagens köp:
inget
dagens längtan: till torsdag
dagens kärlek: ehm ingen
dagens väder: kallt tror jag
dagens jag vill inte: ha tyska
dagens måste: packa
dagens mat: det vet jag inte
dagens telefonsamta: inget
dagens tvprogram: inget
dagens bästa: ehm inget
dagens sämsta: skolan komer bli sämsta
dagens roligaste: vet inte


Det var något konstigt med två stycken. Det går inte att få dom otjocka


hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0