fredagen

SKÄMS REBECKA!!!
Jag borde få smisk på stjärten, haha men förlåt fördålig uppdatering men har ingen ork att sitta här ocj skriva i en evighet om allt som har hänt.
Men ska väl sammanfatta det lite.

Fredagen minns jag inte så mycket ifrån.
Hände väl inget speciellt på skolan förutom att jag sparkade in foten i en järnsak så nu är pektån alldelse lila och halva foten blev blå. Har jätteont när jag går som vanligt så jag måste gå snett med foten, men det får jag inte för mamma för då kan man typ få ryggproblem säger hon. Jag gick till skolskötaren eller vad man säger och han sa att det kanske var en skada på skelettet eller nått, men får väl se om det blir bättre annars måste jag fara till läkaren.
Efter skolan for jag in till stan och mötte Alice och vi gick på stan ett tag, Köpte en tröja på gina.



Inte så jättebra bild men det får duga.
Den kostade bara 49kr!!!!
Vi köpte även godis på ICA 3.95!!!!
SEn gick vi till bion och väntade.
Bion var JÄTTEBRA!!!
jag älskar den verkligen. En av dom bästa filmer jag har sett.
Jag och Felicia funderar på att gå och se den igen, HAHA
Vi kom hem ganska sent och la oss ganska fort. Fast det var lite svårt att sova för det gjorde så ont i foten

Jag hade tänkt att ta en massa bilder men det glömde jag helt bort......
men här kommer några (=

Typ den ända bilden jag fick på Alice

HAHA man ser inge bra men det är Felicia med det ljusa håret (A)

Typisk biobild men ett bevis och ett minne bara;D

Har lite fler bilder att lägga in och ska skriva om resten av helgen sen också, men det här får räcka så länge.

Ska alldeles strax se Hide and seek. Har sett den förrut fast inte slutet och vad jag minns så var den jättebra :)


skriver ett inlägg till sen tror jag,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0