alla(L)dag

HAHAH asså ni kommer aldrig kunna lita på mig eller jag ska sluta lova massa,
Jag bloggade som sagt inte igår fast jag hade sagt att jag skulle men kom hem så sent så jag la mig på en gång.

Igårdå, var väll inget speciellt på skolan, eller jo det var kramring:D
men ingen vågade typ vara med....så det var typ bara nior med...aja
Sen efter skolan for jag hem städa lite om jag inte minns fel, sen på kvällen for jag till stan ttill några kompisar och chillade och såg film, typ the dark knight, kanske bra.
sen kom vi hem vid ett och jag var dödstrött så jag la mig på en gång.

Sen imorse vaknade jag vid tio men låg kvar i sängen till elva. Gick upp duschade och fixade mig och städa och lite så, så nu är jag klar och sitter här och lyssnar på spice girls med sara, och väntar på felicia :D
vi ska väl hitta på nått kul som vanligt :D
KOM IHÅG MELODIFESTIVALEN IKVÄLL!!!
Sara och anders ska dit och jag hade gärna följt med, men...

SEn imorgon blir det bio med girls...
jag, felicia, emelie och malin rättare sagt.
hah vi ska se.................i taket lyser stjärnorna...
hAHA jag vet att jag redan har sett den men både jg och felicia ville se den igen och malin och emelie har aldrig sett den så dom ville också se den.

BTW sara ville att jag skulle skriva att hon nyss plattade håret men att hon nu ska locka det........


här får ni en bild på en annan sötnos;)

skriver kanske ett till inlägg sen..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, sara e rolig :P

BTW jag längtar SÅ ycket till ikväll!!! :D

2009-02-15 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0