helgen

KAn väl börja visa bilder och berätta lite sen i helgen.
For ju till Alice i fredags och var där till i måndags.
På Fredagen gjorde vi väl inget speciellt. Såg film och var med älsklingsTowe.
Somnade väl där vid halv två och sen vakna jag vid sju och låg vaken till åtta då Alice vakna och skulle upp och duscha.
Sen var det tänkt att vi skulle far med bussen till umeå men vi fick skjuts istället, nicenice!
Vi strosa väl runt på stan rätt länge.
Träffade även Towe och hennes kompis och så träffade vi Felicia som var där med kioskgruppen.
HAHA det var jättekul att se Felicias min då hon fick se oss där, hon hade ingen aning om att vi skulle dit, HAHA
Köpte iaf ett par byxor en BH och ett par shorts.
Allt var på rean så det var riktigt billigt;)!
Sen när vi kom hem från stan for vi till stranden och skulle bada men det var isers kallt så vi hade lerkrig istället men det var inge kul när det var så kallt så vi moppade hem istället och satte på bastun och gick ut och badade i poolen. Tyvärr var det nästan lika kallt i den men i bastun vare vaaarmt!
Minns inte vad vi gjorde på kvällen men jag antar att vi spelade kort.
Det var typ det ända vi gjorde hela söndagen också för det var skitväder...
Sen på söndagen hann vi inte göra nått för jag for hem ganska tidigt.
JA det var väl de vi gjorde.
Vi hade iallafall skitkul som vanligt ;D

Här is tha pictures




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0