ovärt

Har du:
Någon som förstår dig? -  jorå
Någon som du saknar?  OJA!
Någon som du hatar? - naaee
Vem kramade dig senast? hm..pappa tror jag
Vem pussade dig senast? -  Mackan ;]
Vem ringde dig senast? -  DOLT NUMMER
Vem ringde du senast? - Vet inte, Alice kanske
Vem var hemma hos dig senast? Felicia
Vem var du hemma hos senast? vet inte, Felicia kanske?
Har du några kärleksproblem? -  ....
Har du pratat med någon idag? -  såklart
Har du gråtit idag?  Nope;)
Har du skrattat idag? - JA;D

Jag:

Är singel? -  Japp
Svär ofta? - NEVAH
Sjunger i duschen? - ...;]
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Ja, typ..
Skrattar åt dina egna skämt? - HAHAHHA..ja...
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nej

Har du:
piercingar? - nope
Syskon? - 2½syster
Jobb? - nääe
För många vänner? -  ibland känns det som de..näe men det har jag väl inte
Rymt hemifrån? - jaa
Färgat håret? - njaa...halvt
Bra självförtroende? -  hyffsat
Sagt "jag älskar dig" till någon? - joo
varit kär? -  för många gånger
Dumpat någon? - NOPE
Gjort något olagligt? - joo...
Somnat i skolan-  Haha flera gånger
brutit ett ben? - nääe
Tappat bort mig i min hemstad?  Ja;]
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja ;D
Varit otrogen i ett förhållande?  NEJ!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Jo...
Smugit ut utan lov? - OJA
En hemlighet som ingen annan vet? - har jag väl
Sovit en hel dag? -  näe nästan
Somnat gråtande? -  ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll?  Nej
Blivit generad inför folk? - för många gånger
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - jaaao...
Ätit musslor? - nääeXD
Varit på en festival? - jora(=
Haft ett förhållande i under en månad? - japp
Blivit kallad player? - näe, på skoj kanske
Färgat ditt hår svart? -  näääe

Vad:

Längtar du till mest just nu? - LOV!!!!
Ska du göra i helgen? - hmm, påska och äta godis, nämen nått kul hoppas jag
Har du för kläder på dig? - långkalsonger, sockor, mjukisbyxor, trosor, BH, linne, tjocktröja
Gjorde du igår?  Skola och badade
Ska du göra i sommar? Kanske jobba, bada, SOLA, kompisar
Åt du senast? - godis tyvärr.
Har du för mobil? - Sony Ericsson W660i 
Vad köpte du senast? - godis...............
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - springa hem till mamma

Vem/vilka:

Slog du senast? - Mackan....
Fick du sms från senast? - Albin
Pratade du med i telefonen senast? -  hm...vet inte...Alice kanske
Tycker du om? - många
Älskar du? - många
Skulle du kunna göra allt för? - dom närmaste
Var du med senast av det motsatta könet? - förutom dom i skolan...albin tror jag
Kan du lita på mest? - Alice
Vet mest om dig? - Alice tror jag
Sov du tillsammans med senast? - Mackan

Allmänt:

Har du pussat en groda? - inte vad jag kan minnas
Kan du hjula? -  jorå
Biter du på naglarna? - sometimes
du EMO? -  näe?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - bli glad
kan du flyga fallskärm? - tror jag inte
har du sjungit inför publik? - jo tyvärr....stackare...
Följer du mode? - Näe
Är du hungrig? -  nja lite kanske
Är du blyg? -  ibland;]
Din första kärlek? - hm...Rickard på dagis kanske ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0