torsdag

hejhej.
hur äre med allihopa?
med mig är de väl sådär, det kunde ha varit bättre och det kunde ha varit sämre.
Har väl egentligen inget roligt att blogga om.
Har inte gjort så mke idag.
Följde mamma och pappa till stan och handlade.
Köpte inget speciellt.
När vi var på ICA MAxi så köpte vi korv och så satt vi där vid borden, och så satt de tre killar vid borde brevid.
Då började dom viska och skratta och sen så dom bah.
Kom och sätt dig här och höll på vissla och massa.
Men jag brydde mig som inte.
Sen när vi hade ätit klart så gick vi och skulle handla, då var dom visst också klara så då skulle dom också handla.
Då gick dom förbi mig och visslade och sa nånting men jag hörde inte, me jag fortsatte bara gå.
Sen när vi hade gått ett tag så hörde jag nån vissla.
Då kollade jag mig omkring och då såg jag att dom stog bakom några hyllor och höll på vissla och massa.
Sen förföljde dom oss och sen efter ett tag så märkte mamma och pappa de och då tänkte pappa gå dit men då vart dom rädda och sprang iväg.
HAHA asså skaffa er ett liv, så löjliga....
och sen trodde dom typ att jag vart generad när om visslade eftersom att jag är röd för jag har brännt mig.
Så dom ropade typ blir du generad nu och massa, asså seriöst...HAHAH moget...
Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Ska städa mitt rum nu....sen kanske vara med någon.
skriver kanske sen om jag har nått värt att skriva om.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0