KOM IGEN!

Jag hoppas ni alla sitter framför TVn och ser hockey just nu??
Det kan ju bli guld för FÄRJESTAD ju, det kan man ju inte missa!!
Alla borde ju sitta och se de nu;)
Fast jag måste göra tyskaläxan....
men matchen är viktigare tycker jag ;)
men jag kan träna i pauserna eller efter matchen.


Har valt författare nu till svenskan imorgon.
Vi ska typ göra ett forskningsarbete om en författare och sen läsa en bok av författaren och skriva en bokrecension.
Och vecka 20 typ har vi muntlig redovisning..................jag längtar inte.............
men jag tog iaf Stieg Larsson, tror jag.
Så jag ska läsa Män som hatar kvinnor. Funderar på att fara och se filmen också.

Näe nu tror jag matchen börjar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0