idag

idag då har det väl inte hänt så mycket.
Skolan gick väl helt okej.
ganska tråkiga lektioner.
Vart äntligen klar med mina byxor på slöjden.
Men dom vart inte som jag hade tänkt, men det duger.
Jagfick iaf ett helt klart VG på dom.
Nu måste jag bara komma på nått nytt att göra till nästa gång....förslag?

Sen när jag kom hem så åt jag nästan på en gång.
Efter det vet jag inte vad jag har gjort.
Jag somnade i soffan och sov någon timme.
Sen har jag sett lite på TV och nu sitter jag här.
Ska nog se Eva & Adam ikväll. Fast det är när dom är stora så det är inte lika kul.
Men Sara och Anders skulle nog se den så då ser jag väl den.
Vill fara på konsum men pappa ärinte hemma så han kan inte skjutsa mig och ALDRIG att jag tänker gå dit i de här skitvädret! Aja nu ska jag se om jag hittar nått gott.
Kanske skriver sen.
PUSS

JAg bjuder på den bilden.
Lätt den finaste jag har på mig själv, nämen jag vil lha sommar och vara brun
+ att jag saknar håret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0