lovet

okej, det vart inge mke bloggande i helgen, eller inte under hela veckan så ska berätta lite nu vad jag har gjort.

En av dagarna, minns inte vilken så var jag och Felicia ute och grillade på hennes gård =D
det var jättemysigt fast det vart ganska kallt efter ett tag.




Sen vet jag inte ad jag har gjort alla dagar men jag var med FElicia tror jag.
I lördags iaf så ville ingen vara med oss så då for vi hem till Felicia och så slingade vi mitt hår, inte helt seriöst kanske, men aa det syns inte så mke.


HIHI sötfelicia.
Sen efter vi hade gjort de så sov jag över hos henne.
Vi såg på film men Felicia somnade ganska så fort.

Juste, innan vi gjorde slingorna så åt vi nått som hette typ Jelly.
Det skule egentligen vara typ en gelepudding eller nått men den blev misslyckad så det var som typ kräm med små bitar i.
Inte så jättegott så vi lekte med den istället.



Riktigt mysigt...

Sen igår så var jag och Felicia med Albin och Oliver.
Vi gjorde inte så mkke, gick runt ute och lekte i lekparken.
Sen gick vi hem till mig och satt ute och chillade,
Men det var väl ganska så kul.

haha men ser typ ingenting men det var iaf just då Oliver hade åkt linbanan och åkte rakt in i den där träpelaren.
Han ligger där bakom nånstans.
Det är typ vad jag har gjort på lovet.
Hoppas bara tiden går fort så de blir lov snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0