fredags

Okej det har inte blivit mke bloggande men tänkte skriva lite kortfattat om vad som har hänt hittills(=

I fredags då så for vi på bio, jag, emelie & Felicia.
Jag och emelie tog bussen in men kom ganska tidigt så vi gick runt lite på affärer, okej det var bara ICA, Hemköp och hemmakväll som var öppet....
Vi köpte iaf dricka och cheezballz.
Sen satt vi utanför ICA och spanade på alla som gick förbi.
Sen kom Felicia och då gick vi till bion och väntade.
OCH FILMEN VAR JÄTTEBRA!!!
om ni inte har sett den så se den.
Det var så oväntat slut..men jättebra!!
Efter bion fick vi skjuts hem av Felicias pappa.
Gick väl och la mig när jag kom hem tror jag.
Det var fredagen vad jag minns.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå snygga brudar =)<33



Filmen vad ju hur bra som helst :D. Hoppas att det går bra med svenskan nu Rebecka <3

2009-04-19 @ 16:56:07
Postat av: emelie

Postat av emelie

2009-04-19 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0