fredag

TÄNK ATT DET ÄNTLIGEN ÄR HELG!!
jag kan knappt fatta det. Jag har gått och väntat och längtat hela veckan och nu är det helg.
Veckan har gått fort typ.
Hoppas nu bara att helgen blir så bra som jag har hoppats på.

Idag då. hände väl inget speciellt som vanligt.
Hade svenskaprov.
Kunde allt som det stog att man skulle kunna, men sen i slutet kom det några helt konstiga frågor, och det tror jag nästan alla tyckte (?)
Aja jag kunde ju nästan allt så det borde bli ett G iaf.
Om jag inte har skrivit massa fel, men det hoppas jag inte.

Nu känner jag för att njuta lite av att det är helg.
KAnske se lite Eva & Adam eller sova lite i soffan, får väl se

hej så länge

HAHA ASSÅ!!!
ÄRE INTE NÅN MER ÄN JAG SOM VIL HA TOBBE SOM STOREBROR?

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, du vet att jag vill!

BTW inte snällt att se utan mig :(

2009-04-03 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0