fredag

Hallå.
Tänk att det äntligen är lov!!!
Det var inte en så bra start på lovet men...
jag hoppas resten av lovet blir bra!

Den här dagen kommer då bli bra.
Ska skynda migoch äta uppmina korvar sen ska jag duscha och fixa mig.
Sen ta bussen in till stan och fara på bio med Felicia och Emelie.
Vi ska se män som hatar kvinnor.
Den verkar JÄTTEBRA
Håller på läsa boken nu till svenskaarbetet, men den är så lång så jag kommer inte hinna läsa ut den så därför så far jag och ser filmen istället och sen så läser jag så långt jag hinner(=
Vi har ju ändå till veck 20 på oss typ.
Aja nu har jag inte tid att sitta här längre.
Bussen går om ca en timme.
Fast filmen börjar 21.00.
Men ingen kunde skjutsa oss in och det var den ända bussen som gick.
MEn jag och Emelie ska gå på ICA och så..

AJa nu måste jag sätta fart.
HEJDÅ;*
hinner nog inte skriva nått ikväll
kanske inte imorrn heller, vi får se
Ha en bra PÅSK annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0