dusch

Så nu har jag tagit en vaaaarm skööön dusch!
Det behövdes eftersom Felicia råkade spotta mig i håret.................enligt henne.
Aja nu är jag iaf ren=D

Äre nån mer än jag som tycker att tilbaka till vintergatan var det bästa sommarlovsmorgonprogrammet nånsin?
Nu äre jättetråkiga program.....
Och vet ni, jag hittade nästan alla här.
HIMLA roligt!!
Så nu ska jag kolla på dom och äta godis.
Tyvärr så går dom inte att he  in på bloggn men ni kan ju kolla på dom om ni klickar på här däruppe, äh ni fatta...

Kommentarer
Postat av: felicia

Hallå, din unge det var inte meningen ju! du såg mitt face och det var ett chockat ett!!!

2009-04-27 @ 22:26:03
URL: http://feliiciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0