20/9-08

tjabba(=
börjar med en bild...
vill bara att ni ska veta att ni är bra!

felicia, madde, jag elin + linnea men hon var någon annan stans för tillfället,


först bowlade vi, madde vann,,,bara för hennes pappa tittade på så gick det jätte bra för henne,
kom trea tror jag, av fem,
sen åkte vi en galen bilfärd hem till madde och fikade, sen gick vi in till hennes rim och åt massa och pratade ännu mer,

det vart inte särskilt sent me när jag kom hem var jag heltrött så jag la mig på en gång, vaknade flera gånger ,
när jag tillsist vaknade för sista gången var jag livrädd,
jag hade drömt att jag var med i en BECK film, och jag var vittnet till ett av morden och då mötte jag polisen och berättade att jag visste vilka det var, men det fick mördarna veta som var två eller tre äldre män, då hittade dom mig och jagade mig med bil medans jag bara hade cykel, dom fick tag på mig och tänkte typ just döda mig på jag vaknade, ibland älskar jag att vakna,
det kanske är som min syster säger, jag  ser för mycke beck och wallander,
när jag hade vaknat till ett tag kände jag smärtan i halsen, så nu är man typ sjuk också, kanske därför jag var så tröttigår,

förövrigt försöker jag nå pappa som är och lämmnar husvagnen, ska fråga om han kan åka förbi affären och köpa halstabletter, för det orkar inte jag,
jag vet att det var intressant att veta!

här komme lite fler bilder,

inte så bra kvallitemen vi körde discobowling så det var ganska mörkt ;)

ända bilden jag fick på linnea, ganska så läskig...

jag älskar skorna, jag tycker dom är snygga och skulle gärna kunna ha sånna....


puss;*

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHHAHAHAHA

2008-09-20 @ 15:53:13
Postat av: madde

hehe det va väl lite kul igår iaf :]

2008-09-20 @ 16:16:08
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: rebeccka

haha näe det var JÄTTEKUL! ;D

2008-09-20 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0