18/9-08

hallå(=
ska typ börja skriva igen, får se hur länhe jag håller de,
idag hände en massa, orkar inte berätta allt,
no prov  bland annat, gick typ ändå bra ;D

sen så kollade jag runt lite på idol hemsidan och då hitade jag IDOLSPELET!!
seriöst, jag älskar det, jag kan spela det hur lnge som helst,
fast det går inte så bra, var så längesen man spelade det, men jag har gått vidare en ggn, men inte mer,
jag ligger typ på 613 plats, ihhihi

ska se idol om en halvtimme ca,
det låter som om att jag är beroende av idol, alllt jag skriver är typ om idol,
men jag gillar idol, det är kul, iallafall spelat (A)

sen måste jag göra tyskaläxan kom jag på ;/


puss alla ;*

Kommentarer
Postat av: IzzzEEEEE

Idol är inte bra. Du går inte vidare till slut audition i Stockholm!

2008-09-18 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0