tisdag

hej
då sitter man här då med ett äpple iahnden, blir min nattmacka, fast nattäpple om ni fatta
skolan idagdå,
inte särskilt kul, iallafall inte bilde, eller jo litegrann men inte när alla vart mot mig ocj målade på mig, annars var det lite kul,hihih
det hände typ inget speciellt annars....................
sen efter skolan for jag hem och lite sånt, sen på kvälle nvar jag med felicia och vi for till konsum, sen gjorde vi inte så ke mer,
sen for jag hem och gjorde lite engelska och nu snart ska jag lägga mig, tidigt för en gångs skull, men jag kommer säkert inte lägga mig förens  om länge,
men,
imorgon kortdag, sen STAANNN!!!!
ja ni hörde rätt,
jag madde och fells ks atill stan imorrn efter skolan, ska bli kulkul, fast har inte så mke pengarmen,
sen måste jag plugga engelska, har typ omprov på torsdag :(

aja, sov gott, puss ;*
förresten, jag älskar kalles klätterträd, har haft den låten på hjärnan hela dagen,men vad gör de, jag älskar den ju (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0