tisdag

okej, då ska jag väl sammanfatta dagen då.

kommer inte komma ihåg allt för dom gör så väldigt mycke på en dag. hehe
men idag har dom iallafall haft lästimme, lika som igår.
dom har även haft svenska av nått slag, först med ettorna tror jag, då lläste dom en saga och sen skulle barnen skriva slutet på den, eller rita rättare sagt,
fick inte en så jättebra bild med..

det är iallafall jesper som ritar för fullt, på sidan sitter även Tindra.

dom har även åkt skridskor idag, eller bara valarna, dom  stora barnen.
lite bilder fick jag allt

 ja här har vi dom. supersöta!
jag minns inte så mkt mer vi har gjort förutom att vara ute i SNÖN:D
det snöade  som sagt idag, fast inte så mkt men.
det kändes lite som vinter iaf(A)
här är lite rast bilder


på första bilden spelar buspojkarna bandy som vanligt,
på andra bilden har vi vinnaren i kurragömma, tog ett tag att hitte henne (A)
på tredje bilden har vi madelené som busar med barnen.

ja det var dagen det,
puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var en VÄLDIGT FIN BILD på lilla mig. VERKLIGEN!!!!

2008-11-18 @ 20:20:11
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0