onsdag

tjaarå(=
känner mig typ nere men vet inte riktigt varför, eller jo kanske...
idag iallafall...
skolan var ovanligt tråkig, eller faktiskt ganska kul hände inget speciellt vad jag kan minnas..
sen efterskolan bar det av till stan, gick där några timmar, for på frasses och åt, stripsmeny(L)(L)
med sourcreamonion smak:D

sen for vi även på hemmakväll och köpte godis, super gott godis(L)

sen köpte jag inte så mke mer,
sen kom jag hem, har pluggat lite engelska och så,sen inte så mer, ska nog se tv nu (=
sen imorrn blir det att hoppa av lucian, skööööönt!


aja pusshejdå ;

Kommentarer
Postat av: SOFIA

hoppa inte av !!!!!!!! du kommer att klara det ! jag lovar!!

2008-11-05 @ 21:52:11
Postat av: sandra

STRIPSMENY MED SOURCREAM&ONION SMAK<3<3<<3<3<3<3

2008-11-12 @ 19:28:17
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0