27/5-08

Halllååååå(=(=(=(=(=
idag hade ci cykeldag, rätt så kul faktiskt (:
roligare än vad jag trodde och jobbigare, typ öppförsbackar hela tiden ;(´och så vare jättevarmt!,
jag cyklade med madde, linnea, elin och sanna,
Elin: titta en orm!!!
REbecka:VA!!!!! vartdå?!?!?!?!?!? HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP
Elin: här kom och titta!!
REbecka: näe jag vågar inte!!!
Elin: jo kom!!!
Rebecka, okej då!!!!!!, cycklar fram till elin och ormen,,,,men den är ju  död...?
Elin: ja men det är en orm (A)
haha vart typ jätteskraj, har aldrig sett en orm förut ;] och så såg vi en JÄTTESKALBAGGE!!!!;O
och jag var jätteduktig för jag gjorde så både sanna och alle for ner i diket och nästan linnea också (A)(A(A)


sen när jag äntligen kom hem så duschade jag, sen gick jag ut och solade så nu är jag rätt så brun på magen men inget på ryggen för jag glömde att sola där ;]
och så somnade jag typ så jag vart typ lite bränd i ansiktet ;(;(;(
men det går säkert bort sen:)


sen har jag inte gjort så mkt, snackar med alice i telefon nu och sen blire väll att göra matte ;(;(;(
jag vill till konsum men jag har ingen att fara med :( :( :(
Pusselipuss :*



jag har ont i rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0