25/5-08

hej alla (=
hann inte skriva nått igåt för vi hade främmande hela dagen (= men jag kan berätta lite idag:P
först på morgonen så for vi till bodaborg, det var JÄTTEKUL!!! :D :D :D
sen var vi där till halv sex sen for vi hem och grillade och sen såg vi melodifestivalssaken ;D
sen for dom hem och då sov jag :)




sen idag har jag typ solat hela dagen, sen på kvällen for jag och madde ut och sprang i skogen och sen till kanotudden, hade tänkt bada men jag vågade inte för fiskarna :]
sen for vi till lekparken och satt där och snackade, då sog vi en igelkotte och så förföljde vi den, de var jättesöt och typ jätteförkyld (A)
det rann massa snor ur näsan på den ;] HIHIH
sen så klappade vi den och tittade på den jättelänge.
och sen så åkte vi lite linbana (A)
sen gick jag hem oich duschade,
sen snart ska jag fika och sen se film eller tv (=

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0