20/5-08

HAaaaaalåååååååå allihopa ;D

jag är duktig tycker jag för jag har skrivit varenda dag sen jag skaffade blogg :} hihih

Aja, idag så vaknade jag i tid, typ ovanligt nu för tiden ;S sen for jag till skolan och hade No, vi typ snackade bara och såg lite på film, sen svenska då låg jag och elin ute på bänkarna och läste och då somnade jag men ingen märkte de ;]
sen ahde vi SO då typ snackade vi också, sen lunch och sen skulle vi ha idrott men maggan var inte där så då skulle vi gå på prommenad och då gick vi först till OK och köpte klubbor :D(L) (L)
sen gick vi till victor där typ hela klassen var och körde moppe, och då tittade vi på, det var skojskoj, sen gick vi tillbax till skolan och hade teknik, då var typ alla jättetaskiga mot mig och kastade massa saker i mitt hår och massa lim och så tänkte dom skära av mig huvudet ;( haha men jag kastade tillbax(A)

sen ikväll ska jag plugga engelskabajs ;( prov imoirgon, det kommer gå bajs;( och så poerationdagsverke imorgon, så är ledig på eftermiddagen ;D ;D ;D
                                             

Kommentarer
Postat av: petra=)

finblogg :)

2008-05-20 @ 22:06:30
URL: http://petraajohansson.blogg.se
Postat av: Cassandra

Hej jag är en tjej från Gosupermodel!!
Jag så ditt mejl!!Och din blogg det var fantastiskt va roligt ni får ha!!
Ja och så skriver du bar värkar jätte snäll och bara bäst!!
Hoppas att det går bra på provet!!
Lycka till!!

Kramar Gabriella74 (Cassandra)

2008-05-22 @ 14:56:34
URL: http://Gosupermodel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0