3/6-08

hejsan allaaaaa(=
jag skriver typ aldrig längre, glommer typ jämt bort de =)
men aja....

idag så hade vi först no, gjorde korsord och sen såg vi två filmer...mkt bra filmer.......int¨
sen hade vi svenska då såg vi också film, minns inte vad den hette men den handlar typ om amerikanska revolutionen, den är jätte bra fast jätte läskig ;] det är typ krig hela tiden...
sen hade vi SO, då snackade vi lite först och sen fortsatte vi se på filmen och sän räffsade vi skolgården,
sen lunch, åt typ inte mkt för jag mådde typ illa efter filmen :S
sen efter lunchen så hade vi idrott, då körde vi typ sooooooooooftboll B)
typ ganska kul endå fast svårt ;D
sen hade vi teknik och då var alla jätte dumma mot mig som vanligt ;(
jag fatta inte varför men.. haha och så gjorde jag och några fler typ en fallskärm och typ en raket men den funkade typ inte :( men det var endå ganska kul :D

sen har vi fått reda på att vi typ ska på klassresa endå, typ ill gotland!! :D:D:
fatta så kul!!!!!!
isåfall far vi på måndag på kvällen typ så då har vi bara re dagar kvar i skolan typ :D:D:D
och så kommer vi hem på fredagen så vi missar avslutningen!! :D: D
fatta så kuuuuuuul!!!!!!!!!!! :D:D
fast ändå sorgligt för det äre sista vi görmed klassen ;(
åhhhhhhhh, fattigskola.................</3

aja och sen ikväll har madde träning och felicia match så jag har ingen att vara med:(:(:(
va med mig? :D

PU´sssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: isak

ok

2008-06-03 @ 16:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0