17/7-08


hihihi hejs alla (=
jag är inte duktig på att skriva blogg, har typ inte skrivit på en månad :]
aja pallar inte säga allt jag ahr gjort hitills men kortfattat så har jag väll badat och varit med kiompisar (=

idag har jag iallafall arit med madde, vi for på konsum och köpte dellibollar :]
sen for vi till kanot och satt där och käkade och sen så började de regna så vi for hem till mig och kollade på film, World Trade Center, riktigt bra faktiskt!
sen såg vi Ace Ventura, den galoperande detecktiven :)
kulkul!
annars har vi inte gjort så mkt,
annars har jag väl varit med amckan hela dagen ;] han är söt....
vi ska faktiskt gifta oss,
alla är bjudna på vårat bröllopp, vi ahr bara inte bestämmt datum än,
men nu ska jag gå ut till min älskling så hare bra!



här kommer lite bilder....älskling(L)
sötmadde :](L)delliboll med äckeldjur :]

Kommentarer
Postat av: MADDE?!

GAAAAAAH, jag HATAR BILDEN! :]

2008-07-18 @ 13:31:08
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0