Avskedstal

Jaha då ska man fara snart då.
Skulle egentligen åka med bussen 9.48 till stan men mina föräldrar är så snälla så dom ska skjutsa in mig :D
Bussen går sedan klockan 11 til alice .
Ska vara där några dagar och sen blir det Umeå till nyår.

Så jag kommer nog inte få sitta vid datorn för alice, hur ska jag klara mig?
jag ska fråga om jag kan få sitta iaf tio min, hihi, jag är inte beroende jag lovar....

Men det är inte säkert hon går med på de så.
Ifall inte så vill jag bara säga HEJDÅ till alla. jag kommer sakna er, några speciellt, ni vet nog vilka ni är, eller inte :$
Aja Gott nytt år på er. Hade så kul!
Finns på mobilen om det skulle vara något..
Så det är bara att ringa, om du vågar vill säga ;)

kisses;*

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du får det bra där borta, kommer att sakna dig<3

2008-12-27 @ 12:52:18
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0